majlis sanding 10.10.09

Monday, August 3, 2009

semakin tiba waktunyeeee...

bulan 8 dah nie.. persiapan hampir 80% dah berjaya di laksanakan... tugas esok hari bawak mak n abah pi cari baju.. lokasi mungkin tangkak atau carilah butik yng terdekat... tpi abah cakp xnk warna merah,kata dia kulit hitam x sesuai, bila aku ckp warna putih pulak.. katanye nnti cpt kotor.. tapi tema aku 2 colour tue jer le..mn ada colour lain,jd kpla duk memikir apa colour yng nk beli nnti.. fuhhyyy bergegar kpla akuuuu..

blik kerja ni nnti siap2 kemas pakaian and bwk cikit brng2 aku untuk persiapn pindah rumahh..aku dah xduk myewa lagi nnti... lama aku x duk ngn kluarga aku.. skrng lah masanye untuk berkongsi cerita dan segalanye..seblum aku bergelar seorng isteri..

ok rr bye

0 komen cini:

Related Posts with Thumbnails