majlis sanding 10.10.09

Thursday, August 27, 2009

kEMAskini!

lihat mjlis akan berlangsung xlama lagi 1month 1 week 6days sahaja lagi..ini bermakna aku perlu berkerja keras dan lbih keras untuk mmbuat persiapkan aku,jgn ada perkataan LAST MINUTE dalam waktu berlangsung nnti!AKU XNAK!AKU BNCI!

rasanya 78.9% tentang persiapan aku sudah dilangsaikan..maka nya sipi2 yng masih dalam proses.. jom tolong aku buat semakan wedding preparation =)

  1. mak andam*dewan*=DONE
  2. make up nikah=DONE
  3. make up sanding=DONE
  4. jurugambar=DONE
  5. photoshot outdoor=DONE
  6. fiting baju
  7. baju nikah=DONE
  8. barang hantaran=DONE
  9. borang nikah=DONE *tq abah
  10. card kawin= PROSES*lembab sunguh!!
  11. cadar pengantin
  12. kasut pengantin
  13. khusus kawin=DONE
  14. pa system =DONE *ni mmg bapak aku punya.nk booking boleh call dia.
  15. doorgift=DONE
  16. set katil=DONE*abah beli tQ
  17. booking dewan=DONE*tQ k.long
  18. booking kompang=DONE *tQ k.long
  19. penari kanak
  20. meja/kerusi dewan= DONE*tQ k.long
  21. rozet
  22. hiasan bilik pengantin
  23. bunting

apa lagi yah?? ehm setakat ni ini sahaja dlm kepala aku yng duk memikir. ada yng lain x yng TERTINGAL????

0 komen cini:

Related Posts with Thumbnails