majlis sanding 10.10.09

Thursday, August 6, 2009

misi TANGkak dONE!



6:55 am:
Terbangun pasal ank buah aku si shafiq tgh bersiap nk pi sekolah..uhhuu cute nye tgk pakai baju sekolah.. sambung tidok blik..


11:00 pm:
bgun,pie toilet..tut...tut.. mak pun dah bgn jgk,bersembang ngn mak jap..pastu mandi,tp sambil mandi sambil berbual2 ngan mak..kahh,kahh lama xrasa mcm nie, kejut kakak azar ajak pi skali..bgn2 aku hantar kakak azar ngn anak2 dia blik umah diaorng..sampai jer sana..

" alah azie kunci umah xada" argghh panas niee,cal abg sham mintak bwk kunci... lama jugak tunggu dlm 20minit,punya lah panas berdengkang kay luar umah...pastu abg sahm pun sampai...
panasss oOOhhhh aku tUNGguu kat LUarr umahhh diee


12:35 pm:
aku kita orng gerak pie tangkak.. lama jugak aku xpie ker tangkak nie....masih kekal ngan pekan koboi... dlm perjalanan aku xbyk ckp,diam jer huhhuu pasal selama 3thun aku beli siput aku aku xpernah duk belakang dlm perjlnan yng jauh.. huhuuh abah bwk si siput aku,sian abh ngn mak sempit rasanye.. maklum arr si siput aku mmg sepadan ngn empuya badan kecik jer.. kahh dalm perjlan abah ngn mak berbual pasal cempedak,pulasan bla..bla..bla aku xdengar snagt pasal badan aku dan kpla aku dah sakit2 dan mamai2.. pening dah!



01:30 pm:
ok dah sampai.. desinasi pertama.. MAKAN....hihiihii mamamamam xsedap pun!! wweakk mak aku masak lagi best!!
dah abis mkn aku jln ngn mak cari baju mak... lenguh jugak arr jln2 punya jln tut,...tut.. jumpa pun,baju mak ngan abah kat satu kedai yng sama...aku dah penat nk pilih dah.. aku cari baju mak follow jer... abah relax jer duk kat kursi sambil isap rokok... last aku dapt pun jubah moden berwarna merah hitam.. argghh brlasah jer lah hitam pun hitam arr... asal ada merah dah ok dah.... harga nye mak oitt xpadan ngn kedai koboi RM118,dapat murAH RM105 jer.. xper lah aku mmg baget mcm tue untuk mak pun,dah abis amak aku kejekan abah pulak.. aku capai jugak baju batik merah untuk abah.. huhhuu paksa jugak ambik,abah ckp kulit htam xsesui,lps dia pakai.. " ehmm ok lah nie.tngn dah ngm..sama ngn mak ko nye baju" aku pun happy lah.. akhirnye dpat jugak pakai baju sama...hihii lps byr aku dah tersenyum puas.. puas snagt2 aku suka snagt dapat beli brng mak ngn abah... fuhhh syukur alhamdulilah.. tapi kelibat abg shm ngn kak azar n anak2 aku xnmpak... bila berjln depan sikit baru nmpak... " MAKKKKKK I OITT SAKAN NYE BERBELANJA..... PLASTIK BEG BESAUUUUU2" hiihihhii

ni beg plastik yng aku beli..xbnyk..duit xada..kikiihuhii

yehh,dah lepas satu beban dah.. destinasi seterusnyee..beli kain langsir bilik pngnti tapi bila sampai sana..tut abah ckp " beli langsir umah sekali" huhhuu aku sambil senyum lebarrrr "ok" hihhii hampehh tapi xper lah.. bukan untuk sapa pun,untuk rumah aku jgk.. pilihan langsir mak n abah yng pilih pilihan colour mereka warna OREN...HUHHUUUu langsir bilik pngantin plak abah pilih colur cream cair + merah.. kahhh bercampur2 colournyeee... kalo ikutkan tema mjlis aku warna merah putih.. tp xper lah,bukan buat kat umh pun....nikah sahaja mungkin kat umah kot...
3:20pm:

ohhh nie lah topic yng dia orng duk berborak tadi yer

siap segala proses mghabis duit..dalm perjlnan blik abah singah beli CEMPEDAK ARGGHHHh huhuu ingatkan abah mkn waktu balik rupanyeee makan kat dlm kereta jer,fuhhhh buka air corn lagiii ...Best gak tgk mak ngn abah mkn,bayangkanlah 1 biji cempedak boleh abis 2orng....tp aku xmkn arghhh aku kat belakang dah poning2 lalat... kpala pun dah mngatuk nk tdokkkk..

sampai umah bantal..bantall..bantallll pup tiodoo zZZZZZZZ... huhIIHIii
ok lah sampai sini jer lah cite aku.. bye


0 komen cini:

Related Posts with Thumbnails