majlis sanding 10.10.09

Thursday, August 13, 2009

DesTinAsi afTeR 10.10.09

OHHHhh bukan destinasi HONEYMOOOOOOOOOONnn ok!! berbulan madu nie x pikir lagi dan xmemikirkan pun..huhhuu destinasi lps aku bergelar BINI orng? nk thu kemana???

HAH? AZIE DUK UMAH MERTUA?!!!!! toii..toii..toii why not??? ok apa..huhhu ni adalah cadangn si tunang agar tinggal bersama family dia sementara.. *sementara xper,jgn lamaaaa ok dan aku ngn sukarela mgatakan OK =) aku xkisah setidaknye aku dapat knl family dia mcm mn..XTAKUT KER??!! y aku nk tkut? sapa kata semua mertua ganazzzzz,NO no nO xsemua okk.. CONTOH mcm MAK aku,dia sayng gilerrrr kat menantu *ker hantu!! sporting lagi,baik dan menatang minyak yng penuh lagi*tp syng minyk dah tumpah melimpah2!sian mak!!! why not aku try mana thu dapat jd menantu kesayangan nnti*ohh xpayh nk berangan ok azie.. huhhu kalo boleh aku nk jadi menantu yng terbaik bukan nye HANTUuuuu yng terbalik!!! kahh kahh insyaALLAH hnya sekadar untuk bersuai knl,tiba masanya kami akn tinggal berdua jgk.. *misi berjimat lah nie

oK BYE

PERHATIAN:

"ENTRI INI TIADA KN MGENA NGN YNG HIDUP MAHUPUN YNG TELAH MATI,JIKALAU ADA YNG TERASA HATI*makan cili terasa pedas OPPSSSSss SOWY =p PADAN MUKE*kalo terasa xpayah nk myemak coment kat sini"

2 komen cini:

Siti Hajar said...

cantikla azie baju nikah tu..sape kate x cantik?

azie said...

CANTIK KER?? entah lh hajar.. azie rasa mcm xpuas hati jr ngn colur baju tue..

Related Posts with Thumbnails