majlis sanding 10.10.09

Monday, August 3, 2009

biliK TidokKk

abah cakap dia ada blikan set bilik tido.. "terima ksih abah" Tp aku x mgharap pun...kalo ada,ada lah kalo xada pun xper.. pasal majlis aku bkn di rumah pun..jadi aku ikut kn jer apa abah cakp.. per2 aku bersyukur lah apa yng ada..alhamdulilah,bila abah ck ada belikan aku set katil aku pun per lagi google n cari lah deco blik tidok yng boleh aku ciplaK nnti.. lagi pun besok dah pie mmbeli kain dah..jadi mana lah thu kot ada yng berkenanan nti.. hiasan bilik tido aku rasa aku settlekan sendiri mungkin bersama kakak aku k.nor pasal hari tu ada bincang ngan dia sekali.. ok lah xpayah bercakapjom layan aku tgk hiasan bilik tidokkk...









*semua gambar diatas hnya skadar hiasan sahaja

4 komen cini:

fana said...

i vote pic yg last skali....

Azi3 said...

hai farhana.. yer lah.. azie pun rasa.. simple jer ka... tgk keadaan bilik tu jgk kot.. lama x coment kat blog azie... huhhuu thnk yahh

Siti Hajar said...

sama dgn farhanna..boleh tiru x nant?hehe

azie said...

hiihii mesti arrr hajar...boleh sahaja..

Related Posts with Thumbnails