majlis sanding 10.10.09

Sunday, August 16, 2009

BORANg NikaH!! done

adalah dimaklumkan borng nikah aku done!! dah diberesi oleh abah *terima kasih abah,bukan aku xmau settlekn tp abah yng beriya2 nk buat.. dari minggu ker minggu dia call minta aku serahkan borng nikah..aku lak jarng balik kampung jenguk dia,bkn jauh pun 45minit dah sampai umah abah,bkn tak nk blik tp aku skrng nie busy ngn tugasan tersendiri.. last week dah serahkan boarng kat abah.. abah cakap aku akan di nikahkan pada 09 OCT 09 jam 10:00 AM *ohh no,boleh ker aku bgn mcm nie awal weh??? mak aoitt paginye abah.. tp xper lah asalkn aku dapat nikah pada tarikh tue.. pasal tarikh tu amat bermakna,bezday abah =) tp aku rasa abah mungkin terlupa ngn bezday abah tue.. huhhuu bgs jgk kalo dia lupa boleh pakat2 ngn adik beradik untuk buat suprise party for him..kan?kan?*doakan abah lupa tarikh tue huhhuu aku mmg happy giler bila abah ckp buat tarikh tue yer lah last time abah ada ckp dia nk cepatkan tarikh nikah aku tue.. awal seminggu sblum mjlis langsung,masa tu dngar mmg rasa mcm nk ngis jer...aku doakan sangt dapat tarikh tue,akhirnye... kalo dah mmg jodoh aku pada tarikh tue mmg xboleh nk kata kan? TP.. ada gak yng membingungkan aku gak,abah nie kadang2 dia suka2 tukar2 last2 minit.. HAMPEhhhh...aku harap xlah..

Dan majlis nikah aku akan berlangsung kat dlm MASJID KAMPUNG SEMPANG dan akan imamkan oleh ???? aku xthu kahhh...tp abah ckp tok imam nie dia loyer buruk cikit! toiiii toiii untuk majlis makn pulak mungkin akan buat di rumah abah.. TP.. aku mmg risau gilr yng amat,yerlah umah abah tu dah lama x terjaga..abah mak mmg 24hour kat restoran mereka,tido mkn pakai semua kat sana,jadi yng ada tue xterjagalah dia.. mcm2 yng rosak dah rasanye.. tp rasanya hari tu abah dah baiki sikit2 huhhuu kalo xkerana mjlis aku nie,jgn2 umah abah tue tak terusik lah.. kahh..ahh aku mmg dah lama xblik umah tue,adalah dlm 5-6bulan kot,kalo blik pun tido restoran abh jer..pasal sana lagi lengkap..tido pun best!! kahh.kahh ehmm rasanye hari rabu nie mcm nk singah tgk rumah tue lah.... boleh gak kemas apa yng patut...kalo korng nk ikut tolong AKu kemas pun ok gak.. kahh..kahh

ok BYE

2 komen cini:

Anonymous said...

beb..congratz...
nak kawen da ek..
aq doakan ko bahagia..
amin..
pasangan secocok..
gogo chaiyok!!

Azi3 said...

tq..TQ doakan aku.. tp saya hang nie weh?? nama xada email pun xada.. huhuu knlknlh diri ko wehhh

Related Posts with Thumbnails