majlis sanding 10.10.09

Sunday, August 16, 2009

10 oct 09* sanding

alamak aii.. tdi tgk blog GEECANTIK,mmg blog favorite aku..hari2 view blog gee,entah mcm mn mata terpandang kat WHO NEXT MAKEOVER! tgk,tgk punya tgk TAP! 10/10/09 mazni tg kling make over AArgGhh sama tarikh ngn aku.. Terus Risaunye ht,huhhuu risau takut gee x datang make over aku nnti..*eei ko ni azie,thu lah gee nk arrange time nnti ko jgn arr risau.. aahh lah apalah aku nie kan.. lorat nau gee x sempat make over aku...yerlah bukan senang nk dpt sentuhan gee nie.. harap2 nnti semuanye berjln lncar..AMIN kpd yng berminat ngn ngn sentuhan gee sila click sini. gee ni muka dia
alah2 anuar zain tau =) korng tgk lah sendiri tie.



FIENA PENGANTIN GEE CANTIK
ni salah sorang yng dimakeover oleh gee.. aku minat rambut nie.. tp nk tgk muka jgk lah.. kalo gee kata muka aku nie sesuai mungkin pilihan rambut yng nie aku buat kot.. insyALLAH

bnyk lagi yng menarik kat blog GEECANTIK.

4 komen cini:

Siti Hajar said...

jgn risau..makeup profesional mest sempat makeupkan azie..:) dia mest dah bajet masa tu..

Azi3 said...

huhuu mazni belah mlm azie belah tgh hari.. nasib baik.. fuhhhhh

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

Memang Va Va Voom....
Jgn wisau Azie....musti Gee dah arrange cantek nyer timing....
Lalalalala

Azi3 said...

hye aj =) huhuu haritu risau skrng xrisau lagi.. pasal pngantin lagi satu belah mlm.. huhhuu lega hati bole alh gee berkepit lama cikit ngn azie nnti =) kahh,kahh

Related Posts with Thumbnails