majlis sanding 10.10.09

Thursday, August 20, 2009

berLAkon!

oh yeahh semlm pi blik kmpng jap hntar brng untuk pindah ker tmpt alas usul aku.. pi umah abg aku hntar brng kmudian terus pi kedai k.long... xlama berborak,pasal k.long bnyk bnda nk buat.. pendekan cerita kami bercerita ttng persiapan mjlis aku nie.. yg nyata kami sedang melakonkan watak yng tiada pengarah nye.. berlakon mgenai apa?? *mana boleh bg thu... kahhh,kahh lakonan yng dibuat agar tiada pihak yng terluka dan berkecil hati.. susah jugak nk kawin nie,semua bnda nk kena jaga,terutama hati abah aku..itu ini kena berbincang dng abah dulu skrng xboleh ngn k.long*tp pe2 aku mmg rujuk k.long jugak huhu lagi,kalo tidak toi..toii..toii perpun lakonan ini untuk kebaikan semua pihak! bak kata k.long "umpama menarik rambut dlm tepung,rambut xputus tepung xberselerak" *bagus azie sokong yg penting majlis brjln dgn lancarnye... AMIN

2 komen cini:

PUAN THALHA : said...

hola. saya datang dari ~thalhazlin~. nice blog and gambar yang sangat cantik. tapi saya agak conpius sebab azie dah pakai pakaian pengantin. tu time buat outdoor shoot ke? cantik sangat. ;)

Azi3 said...

huhuu thnk visit my blog.. yah pic masa outdoor.. xper2 orng xbuat biar saya buat dulu.. hahahahha =)

Related Posts with Thumbnails