majlis sanding 10.10.09

Thursday, August 27, 2009

kEMAskini! part II





masih ingat lagi x tentang entri lps kalo xingat tgk sini kalo xnak xper abaikan jer..tp last time buku nota tu kecil jer,maka aku gantikan yng besar sikit.. buku ni mmg jd peneman aku,mana2 aku pi mmg bwk dia.. dia mmg duk jer diam2 dlm handbeg aku..dan aku pasti akan meningalkan dia lps Aku azRiEna & peNAntian 09 OCT 09 ini sampai ENDing nye nnti.. tp buku nie mmg sngat2 berguna pada aku segalanya aku ctatkan di dlm buku tue.. mcm pakeg2 yng aku tempah,deposit yng aku bagi dan everting bout my wedding ada di dlm.. dan rujukan aku sekiranya aku terlupa akan sesuatu..bagi bakal2 pngantin aku rasa patut ada sebuat catatan agar kita xlupa dan tulis apa yng dijanjkan oleh mak andam,jurucamera dan apa2 jerlah.. supaya kita ingat dan xterlupa.. maklumlah kita manusia xpernah perfect kan?? ini hnya sekadar berkongsi bersama teman2 blog =) per2 aku akan terus mncatat hingga semunye berakhir..
bye

3 komen cini:

sha said...

fuh2 tinggal brapa hari je ni kan ^-^

cikin said...

betul... betulll.. kiter pon ada satu buku kecik mmg khas utk tunang n sambung ke wedding ni..;) senang sket nak monitor.. hehehehe..;)

Mrs.Qarlista said...

haha..kemasnye buku kawen awak..buku saye dah lunyai..macam buku budak darjah satu..comot sane sini.

Related Posts with Thumbnails