majlis sanding 10.10.09

Thursday, August 27, 2009

ABAH& langsiR

SEmlm balik untuk brbuka ngan family,seblum tu call abah tnya dia kat mn? "abah kat umah nie,tgh jahit langsir ko" gurppp ABAH JAHIT LANGSIR!! langsir sapa?? langsir aku lah untuk wedding nti... arghh berkobar2 aku balik jenguk abah dirumah yang aku maksudkan dulu tekan sini... sampai umah aku msuk ngn xberi salam cari2 abah nuh duduk kat pintu ngn mesin jahit dan langsir yng aku beli hari tue.. tersentuh hati aku jugak masa tue.. yerlah pasal kalo ikutkan dari fizikal abah dia mmg seorng yng ROCK N ROLL bila dia jhitkan langsir tue mmg rasa bangga dan terharu giler..

bila abah tgk aku,dia terangkan satu persatu langsir yng dia jahitkan,nmpak riak muka dia yng happy dan excited btol ngn wedding aku..mungkin dah lama xkawin kan anak agaknye..
aku bangga btol ngn bapak aku.. wlpun hasil seberapa nk CUN tp aku mmg terima seada2nya,kerana tu hasil dari tangn bapak aku..

seblum nk blik abah mintak aku berbuka di restoran ABG REM BECA KARAOKE *kedai abah. Puasa yng ke-5 ni baru dapat berbuka ramai2 k.long n family abg sham n family tu pun mmg dah cukup pening ngn gelagat ank buah =)


suprise kek untuk ABAH
abah dan anak2 lahir bulan yng sama

my familY bergambar kenangan di restoran abah

untuk abah=terima kasih abah bersusah payah untuk mjlis azie nnti =) i lov u so much much much

2 komen cini:

ciNDerella stRikEr said...

waahh..betuah awk ada abah yg best cenggitu. my abah tempah je... tp kalo buat sendiri ada la sentimental value nye... pape pn...cayo bride to be

Azi3 said...

huhuu thnk cinderella stiker =) tulah mmg hargai btol hasil tangan abah saya..

Related Posts with Thumbnails