majlis sanding 10.10.09

Thursday, August 13, 2009

baju Nikah part III = DONE!!!


ok cite pasal baju nikah aku pda entri yng lps part I&II ngn plbagai ragam dan emosi yng telah berlaku akhirnye........ tenggggg!!! siap dah,aku dah cuci dah pakai buat berangan2 dan simpan baik2 giler...


nie lah yng aku duk merungut smpai la niii.... pucatttt lah colour dia.. nie semua si tunang nye pasal.. dia lah pilih colour nie.. arghh xsukeee @#%&$*!@# terpaksa lah pakai jgk...


design sama mcm model kat atas tu pakai... tp model nie xda kn mgena pun ngn aku.. aku jmpa masa aku google,so aku rompak arr pic nie.. ampun pada si pemilik... misi aku lps nie sperti yng di nyakan masa kat entri lps... nk CR tuDUNG untUK pAdaN KN ngn MUKe aku n baJu nie... n nk cr bju ker apa2 kejadah yng boleh cover lengan aku nie nnti.. pakai tudung tp lengan nmpak pun xgam gak kan?? ok azie renung2kan dan selamat beramal hihii *apa kn mgena nie...

ok bye

2 komen cini:

lynanigina said...

cantik je...serius!!!

azie said...

ehmmmm cantik?? rasa mcm xlah lynadabesh... ehmmm susah hati nie

Related Posts with Thumbnails