majlis sanding 10.10.09

Monday, August 24, 2009

haND BoUQuEt @ BUNga tangaN

HYE salam Ramadhan,aku nk bercerita tentang hand bouquet@bunga tangan,pada awalnye aku mmg xmemikir dan x ambik kisah@xambik thu@xambik port dan sewaktu dngannye...TP bila aku singah ker blogger yng lain dng kisah sibuknye ngn bunga tangan nie hati mula rasa brkenan ngn bnda alah nie..rasanya utuk dihari pernikahn aku teringin aku nk mmbuat sediri hand bouquet nie.. biar lah buat sendiri lagi memuaskan hati aku... setelah mgoogle akhirnya bertemu ngn gambr2 tersebut,dan mohon kemaafan dibulan yng mulia ini kpda memilik gambar2 tersebut.... =)
mungkin TIDAK!kerana tangan aku cukup slim untuk memegang sebesar itu..


cantik juga TAPI.. colour yng agak meriah mebatalkan niat untuk menduplicate


CANTIK..cantik.. aku suka TAPI lbh cantik bila dipakai sewaktu bersanding bersama baju putih nnti..

wah... MENARIK tapi disebabkn bunga berwarna putih agak pangjag...jadi lupakan saja

upssspssshh...SERABUT silap2 akan jadi srang tabuan yng disangkakan rumahnye..no no no
i LOVE tis aku suka yng ni simple dan cantikkkkk =)


ehmmm REJECT!

ni OK lah

NO..NO..NO ni mcm br blik beli sayur..xnmpak mcm kawin pun =p
ok sampai disini ,masa untu bersahur
bye =)

1 komen cini:

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

Good Luck Azie....hehehehehe
Harap2 menjadi Azie buat bunge tangan ituuu....

Related Posts with Thumbnails