majlis sanding 10.10.09

Tuesday, October 6, 2009

sambungan....

baru sahaja aku pergi ke butik beliau... untuk settlekan masalah baju sanding kami.. kata si mak andam tersbut baju yng lain dia sudah pun di cari dan dah ditemui...awalnye hati nk pergi tgk baju tu mmg dah tawar hati,tp nk buat mcm mn 4hari sahaja aku nk bersanding xkan x berbaju aku... sprti biasa masuk sahaja butik beliau aku bersalm dan senyuman kelat diberi... aku thu dia cukup mgerti maksud snyuman aku itu.... dia pun tunjukn lah baju yng di katakan oleh beliau.. ehmmm cantik gak,aku suke...
sekadar gambar hiasan
yah baju aku seakan sprti ini... berwarna silver..
kalo x silap aku sperti design yng aku minta dulu,ok layanan diberi oleh beliau mmg first class... ehmmmmm setelah mndapat kata prsetujuan oleh aku n si tunang maka sah lah aku ambil baju terakhir tue.. tp mata nie jahat gak,masih mncari baju yng dikatakan baru.. ehmmm ternyata baju tu pun ghaib dah... kata baju baru knp x gantung??ehmmmmmmm...xperlah tuhan maha mgetahui segalanya.... tp aku tetap frust kerana aku xdapat apa yng aku impikan... nk baju baru! nk baju putih! arghhh xper lah mugkin ada hikmahnya...aku harus bersyukur apa yg aku dapat skrng... per pun aku ttp maafkan si beliau wahai mak andam...



p/s: berjaga2 kpd bakal pngatin,jadikan telaadan atas kisah aku ini

5 komen cini:

Unknown said...

tp.. bj yg dlm gambar tu pun cantik jugak ;)

Azi3 said...

modusoperandi111209= seakan gamber tersebut.... moga2 semuanye berjln lancar.. amin

mama affan said...

hmm..takut gak jd mcm tu..awal2 mcm ok,hrp2 seme dipermudahkan la..tp baju 2 pun lawo..

MyRule said...

Puteri munirah kan butik tu?

And andam tu Busu Amir right?

Me pun amik dia..uhuhu

Hari tu dah ader prob skit..

me ader blog pasal prob tu kat sini

http://myrule-myrule.blogspot.com/2009/09/sangat-susah-bila-berurusan-dgn-org.html

So pasni me kena hati2 nad tegas skit la..

Me pun amik baju baru songket baru.

3 Kali make up ngan dia.

So, harap2 dia x buat mess ngan me la..

anyway tahniah ye.. ;)

Fitrah Manusia said...

wahh....mahaye ni

Related Posts with Thumbnails