majlis sanding 10.10.09

Friday, October 2, 2009

95.5% SUDAH TERLAKSANA




Salam.. rabu lepas mmg hari aku n si tunang offday,maka ngn itu kami rancang untuk selesaikan apa yng masih x di beresi oleh kami al-maklumlah majlis cuma tingal x beberape hari lagi.... destinasi pertama tentulah pergi mjemput si tunang yng mls nk drive tuee,40mint perjln antara rumah dia n aku..

on the way pie pick up si tunang

sesampai,tunang ajak aku mncari emas..2-3 tempat jugak tp rasa xada yng berkenan di hti,akhirnya jumpa gak yng aku suka.. acctly aku nie bukan jnis mami jarum nk pakai besar2 saratbarat,emas pningalan arwah mak pun aku x pkai.. aku xminat.. pilihan batal air sembahyang adalah GELANG TANGAN,simple dan cantik(bagi aku lah) yng penting padat... nk ucap gak TQ KAT tunang atas pberian nya... wlpun mlyng RM++++ biasa lah syng emas dah mahalll =)

TQ sayang

kmudian mncari pulak cicin buat si tunang...GERAMM dah belikan tekan sini dulu tp nk yng lain plakkk...hahhha maka tergadailah RM+++ aku pada pakcik POH KONG...


dan akhir sekali pjln kami adalah mghantr gubahan pihak tunang-> aku... huhu suke..suke2

ok lah sampai sini jer aku ktandusan idea skrng =( ayat pun lintang pukang

0 komen cini:

Related Posts with Thumbnails