majlis sanding 10.10.09

Tuesday, October 20, 2009

Malam sblum nikah....

inai di hujung jari dan kaki k.long dan k.ita yng bertungkus lumus memakaikan.. seriusss mmg memenatkan.. sanagt2 penat...lps aku habis berinai,dik bradik yng lain dah selmat tidok... aku xdaapat tido... xselesai btol ngn inai yng sedang aku pkai.. nk2 inai tumbuk sendiri bukan expessss kalo yng sedia ada dijual mesti cepat kering,tp al keraana ank buah aku amirya dah bersusah payah buat utuk cik azienye maka aku snagt2 hargai...rasa nye bagi semu bakal2 pngantin xkan dapat tido..yah xdapat tidokk mungkin krna mainan emosi..takut,risau,sedey.. ohh sedey...sanagt sedey mlm tue,hti aku sayu snagat2 terkenang arwah mak aku... ar mata mmg xtertahan,berhnti sekejap sambung balik..sumpah aku mmg rindukan mak.. dalam hati kcik aku " MAK AZIE DAH NK JADI ISTRI ORNG MAK ESOK,KALO MAK DGR MAK DOAKN KSEJAHTERAAN AZIE YAH " sekali lagi aku mnagis mcm budak2 dlm bilik sesorng,sumpah jika kau semua nk bernikah perasaan ini mesti berlaku,mainan emosi....akhirnye lena tido aku bersama tangisan rindukan seorng ibu.........

0 komen cini:

Related Posts with Thumbnails