majlis sanding 10.10.09

Wednesday, October 14, 2009

COMING SOONNNNN



salam... maaf kps semua mmbaca blog aku.. aku kini msih busy ngn wedding... dan xsempat utuk mngupdate blog ini.. kpd semua yng masih aku tidak mmbls coment kamu,maafff sangat2 aku akan mmbls bila semuanya sudah selesai yng pasti aku mmg xsabar ingin berkongsi segala cerita bersama kamu semua =)
ok nnti kan aku yah=)




WEDDING DINNER

JEMPUTAN: 18/10/2009
BERTEMPAT: taman rekeasi beca SUNGAI RAMBAI @ restoran abg rem beca karaoke
JAM : 8:00 pm-1:00 am


coming soon STORY.........

4 komen cini:

Lia Akma said...

azie..selamat pengantin baru..
semoga kekal hingga akhir hayat..=)
xsabar nk bca entri baru azie nnti..

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

SELAMAT PANTEN BARU AZIE & HUBBY !!!
baru shot dr atas kepale,tapi dah cun gilosssssssssssssss!!!!

Unknown said...

selamat pengantin baru akk..
semoga berkekalan..

canthekk baju 2.. nak jugakkkkkkkkk

fana said...

u mmg superb!

Related Posts with Thumbnails