majlis sanding 10.10.09

Tuesday, October 20, 2009

BENGANG!

kalo kamu nk thu aku sangat2 bengan ngn mak andam bernama BUSU AMER!! yah sngat2 thu x kamu 1 hari sblum majlis nikah aku beliau off hp!!! dan barng2 plamin masih x dimasukn kslm dewan!!! aku call berribu2 kali tp offff hppp!! panazzzz hati aku dgn paka andam yng mcm nie!! akhirnya jam 9mlm aku perg kdewan dan lihat anak buah mereka sedang memasang plamin... erkk bodoh btol?? boleh ker ko masukkn brng tnpa bg thu aku!! pngantin nye aku dah bodohhh!!! aku tguu ko dri pagi sampai mlm.. hati aku xsenang!! rupenye bliau hntar brng tersebut jam 8mlm!!!! report msg aku hntar dapat,tp dia kmbali off hp.. bila diberi msg yng berbaur amarahhhhh jwpnye simple " busu tido tadi" oitt ko tid dari pagi samapi mlm ker?? samapai kini calll xadapat............. sial

1 komen cini:

MyRule said...

huhuu..ni yang buat i sgt2 risau ni..

Related Posts with Thumbnails