majlis sanding 10.10.09

Tuesday, October 20, 2009

inai


ha cerita ttng inai tgan....

ada cerita seblik inai ini... thu x korng pada hari khmis iaitu 08/10/2009 sblum nikah ptng tu aku bersama 2 sahabat eyqa & farah nk thu sapa dia orng tekan sini.... pergilah aku utk berinai di kdai cheng india... ambik masa 45minit dai rumah aku ker kdai tersebut!! appoiment dah pun di tetapkan bersama gadis india bernama daiyana.. sedap nama dia kan sesampai jer kdai beliau ngn penuh confident tahap gaban dia mmanggil aku utuk mgukir tngan aku.. ukiran mgabil masa dlm 1jam yah hasilnye mmg mcm CELAKA!! yah aku marah!! nk thu knpa.. selama kebas buntot aku duk atas kerusi npa span tue lama2 hasil mmg x nmpk lagi... dan warnanye pun xnaik2.. xmerah lansung..hati dah panazzzzz.. giler panazznyeeee!! si india yng baget pro nie plak muka mcm dah cuak jee... mcm x tentu arah.. satu jari blum lagi siap.. lukisan yng dh dibuat mmg xcntik lagi alah kkmpungn.. hati aku dah meronta2 rasa nk jerittttt.... akhirnya perasaan xdapat dikawal lalu dng selaserrr lasernya mulut aku "LAMA LAGI?? BER BERJAM NIE.. COLOUR XADA PUN.. SAYA RASA XPAYAH BUAT LAH..BUANG MASA SAYA" dan inai yng terlekat ditngn aku.. aku buang2 sisanya dihadapan si pnginai alah2 pro tue!! mmg panas hati oiiitt... aku angkat kaki dan jln tnpa mmbyr satu sen...mampus dia lah....hati aku dah sakit!! aku bukan apa,pada mulanya aku datng muka si pnginai tu mmcm good-good..mcm power sangat nk buat..bercakp ngn nada berlagak lagi... tp hasilnye sebelah jari aku ehmmm hampehhh,cuba awal2 ko baik2 layan rendahkn diri pd customer..xada lah aku hangin sangat.. muka mcm pro tp hasil xada.. dah lah jauh aku nk datngggg... mnyirappppppp bak kata orng mlaka lahh!!


akhirnya blik ngn perasan geram,hampe tp ptng tu aku dah call si busung HUH utk mmbuat n mntouch up kmbali inai yng mcm celaka tue.. mlm tue aku dlm pukul 11 mlm EL & ZAI datng mmbuat inai aku... ehmm alhmdulilah cantik jugak mereka ukir..tp di sbbkn terpaksa mmtouch up kmbali ukiran yng cacat kn lah ikut balik ukiran bunga yng besar giler kat bahgian depan tngn aku tue... per2 aku nk ucpkan terima ksih kat merka kerana bersusah payah mlayan kerena pgantin yng alah2 bnyak songehhh ni...huhuu dan aku terhibur ngn gelagat mereka... klakar u all NYAHHHHHHhh oiittt...

ni hasil dari ZAI... tp bunga tgh yng besar giler tu dari si pnginai yng baget pro tue!! tp di tapak tangan belakang sangat cntik tp lupa nk snap lahh plakkk =P

0 komen cini:

Related Posts with Thumbnails