majlis sanding 10.10.09

Monday, September 28, 2009

wedding CupcakES TOWER

alhamdulilah akhirnye terjawap juga email dari ISZA HOME BAKERY, pilihan kek yng aku idamkan iaitu cupcakes tower contoh sperti gambar tersebut...

(yer lah kalo nk cari cangih2 design kat melaka nie jgn harap lah) tp alhamdulilah lah terjumpa website kakak isza nie.. TQ KAKAK ISZA harga cakes yng kak isza bg ialah RM2++ =) perpatutan kerana siap ngn deco meja sekali...


maka ngn pantas aku pun mnaip punat2 keypad hp aku ngn ayat2 cnta berbunyi...


"abg sham boleh x sponser kek kawin azie,rm130(aku takut nk mntak rm2++,takut dia terkejut) kalo boleh lah kalo x boleh xapa.."


ternya tiada tindak blas dari abg aku.. argg agak hampeee..

tp masa blik jer umah.....


"nah duit kek rm135,lebih rm5 bagi ko" kata abg aku

"TQ..TQ senyum sampai ketelingaaaaa =) " jawap aku


TQ ABG SHAM!! tq..tq..tq


huhuu dalam hati

perghh mnyesal x mintak rm2++ lah... cukup lah tu azie jgn tamak,yng lain tu ko tambah lee.. xkan semua nk mintak orng sponserrrr! huhu tq tq


2 komen cini:

ciNDerella stRikEr said...

waahhh...pandai la taktik u. nk kne berguru ni. heheheeee.....

tp kalo cup cake...camne nk potong utk foto shoot nnt? cut bhgian atas skali ek?

Azi3 said...

hye CNDERELLA TQ... huhu tu yer azie akn potong bahgian ats... biasa kalo buat kek 3tingkat xabis... xnk mmbazir.. sbb tu buat cup cakes bahgia bawahnyeee....

Related Posts with Thumbnails