majlis sanding 10.10.09

Tuesday, September 29, 2009

actiVE Di mLM haRi

hye..
dah 3-4 mlm lps balik kerja terus kejekan bnda alah nie sesorng..... kekadang sampai 4 pagi baru aku tido..penat memanglh penat tp nk buat cm mn buat lah jugak.. kalo ikutkan hati aku minggu terakhr sblum wedding baru aku nk pack segala jadah makanan ringan ini,tp abah aku duk lah suruh suruh sahaja,katanye senang xklam kabut... (br perasan prangai aku mcm abah x suka last minit) xpelah lagi pun mknan kering,kedap udara jadi rasa xda mslh... dan aku tgk dah 3hari ini xada pun sang semut @ sang2 yng xdiingini datang menyerubu bungkusan tersebut.....

jom tgk apa yng dibuat oleh aku...

tengg...teng...
meh lah cini tolong aku buat ini =(

dah siap bungkus
ok penat dah.. masa untuk ZzzzzzZZZZzz



p/s: xperlu mmbazir ngn box yng cantik2,cuma byngkan duit anda di buang,di pijak argggggg xsanggup dennnn =O


3 komen cini:

Anonymous said...

AMBOI...seksinya.

Azi3 said...

anonymous huhu seksi kat umah jer ini....... huhuhu

|| a - j . E . E || said...

isk betol... memang tanak membazir beria dengan all the bags tp mak plak tak boleh kalau cume bg mug comel... sukati mak la kan... huhuk

Related Posts with Thumbnails