majlis sanding 10.10.09

Saturday, September 12, 2009

baju sanding x siaP lagi!!

lagi 3weeks,

tadi ada call butik puteri munirah collection bertnya tentang baju sanding yng masih xnampak rupenye.. ternyata baju yng di tempah masih belum siap!ok xper aku x marah =) jadi aku terus mintak design yng dulu di tukar kepada kebaya sahaja.. kerana aku agak was2 ngn design yng aku bg kan dahulu,takut memintaan aku sukar di realisasikan oleh beliau... katanye baju tersebut masih lagi berada di KL... what KL? jauhnyee xper lah biarkan beliau ngn kerja nya aku xperlu masuk cmpur.. Yng pnting baju itu mesti siap seblum 10/10/09.

seblum menamatkan riwayat talian aku sempat berkata

" busu buat yng terbaik yah untuk majlis tue nnti "
jawap beliau plak
" insyaALLAH busu cuba yng terbaik untuk kamu,nnti baju kamu dah siap busu akan call balik"

ok..ok hati sudah lega dan xperlu memikirkan design yng lama dulu.... buat yng simple dan xsusahkan si tukang jahit nnti =p

6 komen cini:

Siti Hajar said...

jgn risau..mest sempat siap tu..klu x, marilah kita beramai2 g bom umah dia..haha

Azi3 said...

siti hajar= huuh jgn lah boomm nnti sapa nk deco plamin aziee huhu.. xrisau sngat lah,just nk bertanya kabar ttng baju tue jerrr =)

khairiah said...

busu??? mcm pena dgr... umh die kat durian tunggal ke???

Azi3 said...

KHAIRIAH: ohh yahh... btol tuee.. ngn dia murah,baju pun nice gak..dia boleh tunaikan mmintaan pngantinn.. =)

baju2 masa photoshot pun dia punya gak....

khairiah said...

ooooo..... dgn busu mmg camtu lmbt sikit. tp xpe bile tibe ms baju ttp ade...

Azi3 said...

KAHURIAH: yer ker? alah susahnye hati dngar.. azie ni bukan jenis buat kerja last minit... xsuka klam kabut nnti... mcm mn erk?

Related Posts with Thumbnails