majlis sanding 10.10.09

Thursday, September 3, 2009

3 in 1 sTORY!!

Hello alhamdulilah misi pindah ker kampong halaman sudah pun selamat perghh mmg penat sngt angkat brng turun naik dari rumah aku ker umah my brother…tumpang dalam 1bulan sbelum bergelar ISTERI orng=) pagi lagi dah bgn duk kemas apa yng patut untuk berpindah randa.. siap kemas si tunang suruh bersihkan diri dan pi umah mak andam untuk sesi bertandang.. nilah brng aku yng duk angkat!! penat wehh

TEMA HIJAU HITAM!!
Ok setelah penat duk memikir tentang tema sebelah si tuning akhirnya dapat sudah slps habisnya sesi memilih pakaian sanding untuk bertandang.. tp aku minat sngt ngn oren!! Si tuning plak seboleh2 nk warna tue.. baju tu agak sarat bagi aku!! Kain yng kempabng payung*mcm payung terjun jer!! Warna hijau nye pulak menonjol sngat!! Arghh xsuka2.. tp akur jugak pasal choice baju pun mmg xbnyk tambahan pulak badan aku yng kurus nie*bila nk gemuk nie!! Maka ngn rasminya pilihan hijau hitam adalah tema situnang.. *per2 jer lah sayang asalkn awk suka=) misi seterusnya…


TEMPAHAN HANTARAN
Si tunang ngn excitednya bawa aku pie BUNGA RAYA untuk bertnya mgenai gubahan hantaran untuk pihak adindanya =) da jawap si mlik kedai “ seminggu lagi kawin baru hntar yer abg!” huuu huu tu lah xsabar2.. “ok..ok tie abg hntar tp make sure time tue xada tempahan lain yah!” adoii thu lah dia mcm mn nk adjust nnti syg oitt dan misi seterusnya….


DOORGIFT HIJAU HITAM
Maka bergeraklah kami ker COWBOY untuk mencari si tunang punya doorgift! Ok warna yng sama ngn baju hijau hitam! Uncang hitam dan @#$ *aku xthu nk pangail bnda tu apa huhuu tp cantik jugak=) aku suka.. dan misi selps ini tungguu yah



BERSAMBUNG.......

=)

0 komen cini:

Related Posts with Thumbnails