majlis sanding 10.10.09

Saturday, July 25, 2009

hanYA keRAna SEkeping GAMbar april 1988

argHHhrr kejadian malam tadi.... sedeynye hati aku,mana taknya gambar kesayangan aku,gambar ARWAH mak aku kena koyak ngn ank buah aku yng nakal si shakirin tue!!! arghh lah lah pic arwah mak aku ada satu jer.... malm tue aku kuarkan dari frame,nk cuci frame pasal dah berhabuk,aku bila aku keluar bilik tingalakan kejap tgk gambar tue dah ada kat tangan ank buah aku ngn selamba nye dia tgk aku sambil ketawa mgilai2 ngn gambar yng dah dikoyak rabakk!!!!!!! arghhh ngn sepantas kilat tanpa disengajakan aku terus tampar muka dia,tarik telinga dia,jentik tangan dia kuat2.. rasa bersalah jgk pasal ank buah kesayangan aku tp memandangkan dia langsung xmenagis aku tambah lagi ngn cubit dia.. huhhuu padan muka dia.. " padam muka adik sapa suruh koyakkan gambar nenek!!! jahat ", tp kalo pic tue ada bnyk xper lah aku x kisah.. pic tue ada satu keping jer =) satu2 kenangan yng aku simpan!!! SATU JER SATU JER arghhhhhh!!! tarikh pic tu tangkap pada APRIL 1988 maknanya dah 21thun aku simpan baik2!!! tp akhirnya koyak!! bila aku ambik gambr tue terus air mata jatuh.. perasaan aku masa tu mmg terkilan sangat!! aku ambik gam elok2 gambar tue,walaupun cacat cela tp aku tetap framekan jugak... aku sayng kan gambar tue...bila rindu hanya sekeping gambar lama jadi tatapan aku... bila aku kuar bilik,anak buah aku leh tnya aku
" knp cik azie ngis?"
aku jawap ngn kasar
" ko nye pasal arrr,pie koyakkan knp?!!"
pagi tadi bgn dari tidur ia nampak aku pun dia xtegur mungkin merajuk aku marah dia mlm tadi..

ok lah aku nk beli robot transfomer bagi ank buah aku,pujuk dia blik mlm nnti.tp hati tetap sakit jgk,nasib budak2.

ok bye

0 komen cini:

Related Posts with Thumbnails