majlis sanding 10.10.09

Tuesday, July 14, 2009

COMING SOON =D

Hye… 19-07-09 nie aku akan buat outdoor di TAMAN MINI MALAYSIA dan PANTAI PUTERI KLEBANG.. Lokasi outdoor aku ngn SI tunang yang cadangkan,tp aku ada jgk mintak pndapat abg amer utuk lokasi kami…abg amer adalah photographer yng ditanggungjawap untuk magmbil gambar outdoor kami nnti.. aku mmg sengajja buat outdoor awal,jarang orng buat outdoor seblum kawin bg kalangan masyarakat melayu.. ada jugak aku tdengar nnti seri hilanglah,xcantik lah,mcm2 lagi lah.. tp yng nk buat aku bkn empunya mulut2 yng bercakap…kan?kan?kan? ehmm kalo nk ikutkan mulut2 yng mmg xboleh dikawal mmg x terlayan.. yng boleh masuk telinga kanan kluar telinga kiri… Cuma yng bermain dalam fikiran aku… HUJAN… ARGHHH harap2 xhujan lah.. sekarang nie kat area tempat aku selalu hujan.. tp hujan kejap2.. risaunye.. untuk sesi bergambar nie pilihan colour bj aku pink+putih baju kebaya.. aku harap pilihan colour aku nie x silap dan x mgelamkan aku bila bergambar nie.. perasaan aku mmg xsabar2 nk bergambar nie…ok sama2 arr nntikan cerita aku slpas nie yer.. per pun terima kasih kat abg mer.

Ok bye

3 komen cini:

Unknown said...

hehe.. best nye..
nnt posing lawa2 tau akk..

Miss Wawa83 said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Azi3 said...

nie bukan tempat nk lauhkan perasan.. sebarng yng berkaitan ngn peribadi sila msg kat friendster yer atashinci_83...

Related Posts with Thumbnails