majlis sanding 10.10.09

Friday, July 17, 2009

APA PERASAAN KORANG BILA......

...bila dah tempah baju selama 5 bulan tp xsiap2 lagi??? bengangkan?!! arghhh tulah aku rasa.. sakit jiwa aku ngn NYONYA jahit baju tue... wehhh dah 5 bulan wehh baju aku xsiap2 lagi kalo baju buat suka2 xper arr,nie baju NIKAH!! arggg aku dah pie butik tue sampai aku rasa dah xada muka nk ltak!! lebih 10x dah tp baju aku masih tersadai kat almari dia x berusik2.. BUSY? busy apanye dah berulangkali aku datang aku tgk nyonya tue dok relax baring kat sofa sambil baca surat kabar dan kaki siap bersilang ke atas..... OIIIITT NYONYA....!! bila nk buat baju aku nie? ko caj aku baju dah arr beratus! kalo puluh2 aku xheran... tp dah 5 bulan xsiap2 lagi!! perghh aii nyonya nie.. hati aku dah membara2 nie... bila ko nk buat baju aku tu wahai nyonya oitttTTTtTT....

HAMPEhhhh

1 komen cini:

Siti Hajar said...

tempah kat nyoya mane?5 bulan x siap2, parah ni..x leh amik antar kat kedai lain? time akak sy kawen dulu dia anta kat nyoya juga..kedai dia kat hang tuah mall..apa nama kedai tu sy x ingt tapi kedai dia mmg butik la

Related Posts with Thumbnails