majlis sanding 10.10.09

Monday, July 20, 2009

PHOTOSHOT *OUtdoOR

haii semlam aku dah pi wat outdoor.. emmm mmg happy.. penat wehhh... apa2 pun segalanya berjalan lancar alhamdulilah... walaupun masa di taman mini mlaysia kelihatan macm nk hujan dalam hati aku harap2 lah xhujan nnti pasal part kat pantai masih blum buat lagii.. semlm pagi aku dah bgn.. kemas rumah basuh baju... dah settlekan awal pagi,aku gerak perg ker butik mak andam jam 12,setiba di butik aku disambut mesra ngn staff kat sana,termasuk busu amer empunya butik... tanpa lengah kan masa aku terus di touch up ngn diedie,jurumake up.. dalam masa 2jam.. semuanya dah selesai.. hati aku berdebar2 nk tgk,lps tgk cermin aku rasa happy sangat,sempurna dan kemas... alhamdulilah,cuma lipstick agak garang, tp aku tukar hihhii aku suka yng natural sahaja... smuanya bagi aku mmg ok.. terima kasih kat busu amer @ nama ppuan dia amira... maklum arr NYAHhhh MAkkk..... huhhu aku rasa berbaloi lah ambik dia aku puas hati..


2:45 aku sampi ker mini mlaysia... kak shida dan abg amer selaku jurugambar aku pun dah sampai .. kita pun masuk dan mulakan bergambar lah.. aku bab bergambar mmg ar suka.. huhhuu aku risau satu jer.. si tunang!! muka dia agak serius sikit,acapkali jugak aku mintak dia snyUMMMM...senyuMM.. tapi dah lama2 k dah xpayah cakap dah tersenyum bla lense camera mnghala kat kita orng.. bgs2 ada kemajuan..abg amer ngn kak shida bnyak mmbantu kitaorng bagi mndapatkan pose2 yng cun..


5:00 kita orng dah start kluar dari taman mini malaysia,aku bergerak ker umah mak andam sekali lagi untuk sesi bergambar part 2 pulak... oitt tapi kali nie mmg kelam kabut sikit lah... kesian kat busu amer tue..mak andam aku.. muka dia mmg nmpak sangat klam kabut... untuk kali nie aku di touch up sekali lagi,tukar baju gaun palk,kali nie busu amer sendiri yng touch upkan.. rambut pun dia buatkan.. walaupun rambut agak mcm xbpe cun tp xper,aku xmarah.. pasal aku paham nk cepat.. tp aku ttp suka..kahhh.kahh sampai pantai dalam kul 6:20.. aku risau juagak,takut xbnyk gambar yng dapat snap nnti. tp alhamdulilah shoot kali nie mmg aku happy,romantik,kena dukung,main air... huhhuu mmg best..mmg aku harap sangat yng terbaik untuk pic2 aku nnti.... angaran dalam kul 7:20 semua dah selsai.. alhamdulilah bila masuk dalam kete baru terasa penat sesngt....


apae2 pun aku nk say THNK U S MUCH kat 3N PESONA PICTURE abg ameer n kak shida dan PUTERI MUNIRAH COLLECTION busu amer n staff terutama DidiE yng make upkan aku.. dan xlupa pada bodyguard kami MIJA..huuhu thank dik pasal tolong bawakkan barang2 kakak..


perasaan aku mmg XSABAR NK TGK GAMBAR..... dan aku xsabar nk di make over ngn GEE CANTIK n SALIMAH MAKE UP ARTIST selaku make up nikah n sandaing aku nnti...


ok kat sini ada sikit gambar,huhhuu tp kualiti mmg out rr,pasal guna hp..dan di ambil oleh jurugambar yng xdiiktiraf..kahh tp xleh bg semua n clear2... suprise!!! kn tunngu bulan 10 bbti baru bg tgk bnyak2 n make up sekali...ntikan penghujung cerita AKU azRIena & pENanTian 09 OCT 09 yer.... huhhuuuhuu



TEtAP RAhsiA... HUHHUuu cOMing sooN laGi...





HUHuuhuu nntikaN 09 OCT 09 nnTI....

3 komen cini:

Unknown said...

cantek2 yg pki bju putih pink 2.. amatcomel.. berdrama la ek akk time 2... hehehe

sha said...

rindu kat mlk. rindu kat pantai kundur. rindu kat klebang. rindu kat asam pedas bukit cina. uwaaa rindu2 kat semua nih T_T

Siti Hajar said...

nant bulan 10 tepek byk2 tau gambar..yg ni x puas nak tgk..:)

Related Posts with Thumbnails