majlis sanding 10.10.09

Saturday, April 18, 2009

joM anGAN-AnGAn berSAMA Kuu...... :)

mari kawan2 kita berangan2... hiihiihii.. jomlah berangan2 ngan aku...




1.kalo lah aku dapat bj pngntin macm nie... best nye ...








**** aku nk bj samding mcm nie kalo bolehhh.. colur pun sama putihhh.. simple tp cantikkk... geram nyeee.. di tambah lagi ngn bunga rose fresh flower... aduhhhhh.... aiiitttttt geram..geramm..gerammmmm...




****aku mmg nk sangat pakai bj putih time majlis aku nntiii.. best nyeeeee


(dlm hati aku)
arghhhh aku nk mcm nieeeee... aku suka mcm nie... aku nk bj nie...... hiiiii hii kahhh... aku nk jgkkkkkk...









2.kalo lah pelamin aku seindah mcm nie.... erkkkkkk best nyeeeee...



**tgk pelamin nie.... adoiiiiii teruja btol aku ngn pelamin nie.... cantik lah wehhhhh...


***aku nk mcm nie lah.... cantik nyeeeee......
kornag doakan lah.. moga2 tercapai impian aku...






3.kalo lah majlis aku secantik mcm nie... adoiiiii x terkata mulut aku..




*** cantik betul hiasan dia lah..
mnyerlah colour nyeeee....





ha..ha..ha.. cuma bayang kan sekali erkkk best nye kalo majlis dapat berjaln ngn lancarrrr...

PERHATIAN:
****** maaff yer pada pemilik gambar2 nie.. aku main sebat jer... cari kat google.. pap..pap..pap.. jumpa lah yng nie.... maaff bnyk2..

0 komen cini:

Related Posts with Thumbnails