majlis sanding 10.10.09

Tuesday, April 7, 2009

aku noRAZRIENA BINTi mD RAMLi



NiE AKuuuu......

assalamuaikum w.b.t

nama aku norazriena binti md ramli... hii anak kelahiran muar,johor..tp dibesarkan sepenuhnyee di melaka.... :) aku ank ppuan bongsu yng ada dlm kluarga aku.. bilangn kluargaku x payah lah di nyatakn kat cnie... buat terkezuttt jer nntie.. kahhhhh..hiii sekarng nie aku tingal sendiri bersama diri sendiri di malim,melaka... kahh.hiihii.. kluargaku di merlimau.. mencari pgalaman dr segala pgalaman yng ada..hihihi.. kat cni ada lah cikit sebnyk tentang aku.. mu baca lah sendiri :) hiiii

norazriena binti md ramli
87-06-18
gemini
muar,johor
call me azie jer
stay taman merdeka,melaka

suka mamam apa2 jer :)
kuat merajuk,cemburu,suka ketawa
kerja at
image two line s/b
waktu lapang suka tgk movie,window shoping
ehmmm.. rasa2 nye tue jer kot.. xada per2 dahh
kahhh.kahh

0 komen cini:

Related Posts with Thumbnails