majlis sanding 10.10.09

Thursday, April 9, 2009

terima kasih K.loNG!!!!! .yeAHHHHH SPOnser besaUUUU!!!




yaehhh..bertapa happy nyee dlm ht akuuu nie... kahhh thu x knp?? msti arr x thu kan... mcm nie cite nyee aku dapat sponser besau dari kakak ipar aku.. nie mmg kakak ipar yng aku sayng giler :) pasal dia bnyk paham keadaan aku.. kita orng saling tolong mnolong :) hii.. gambar tue,, dia tgh isi borng booking dwan.. yeahhh hihhiii sain,jgn x sain.... :) :) :)


best nyee.. aku semlm blik kmpung untuk bincang2 lah pasal TAWIN NIEEE..... bincang2..bincang.. bla..bla..bla..bla... pndek cite kakak long aku sponserrrrr lah DEWAN utk mjlis aku nnti... hii alhamdulilah,dah kuarng beban aku sikit... yeahhhh,yaehhhh best22222..best... thank kakk long :) kahh dan sabar ngn apa yng berlaku.. :( sian dia..



nie lah wajah kakak long (k.ipar) aku.... kahhh rapat giler ngn dia.. mcm dik bradik btol plak :) hihhiiii

0 komen cini:

Related Posts with Thumbnails