majlis sanding 10.10.09

Sunday, May 3, 2009

5 BuLAN LAGiiii...!!!! stress!!STRESS :(



010509
** lagi 5 bulan 10 hari lagi mjlis aku akan berlangsung... aku makin stress skrng... macm2 bnda nk pikir kan... tension yng amat sangat.. satu persatu barang yng belum beli kuar dalam kepala aku nie.. adoiiii tension nyee.. ada jer yng x cukup lah... ehmmmm sejak nie aku asyik tido lewat.. nk katakn 3-4 pagi baru tido.. bkn aku yng x mau tido.. tp mata nie yng x mau lelap,otak asyik jer berfikirrrr.... ehmmm yang aku rasakan sekrng mmg tension sangat!!!!!!!!
****ehmmmmm****
dah nk dekat rasa mcm takut sangat... mcm rasa aku alami skrng... risau,takut,gementar,sedey,suka.... pendek kata mcm lah yng aku rasa skrng nie...
tp wlpun aku rasa tetekan apa2 pun aku kn juga teruskn x leh pandang blakang!!! kan best kalo arwah mak ada.. mesti dia bg sepenuh sokongn dan nasihat kat aku.. tp ehmmmmm aku sorng2 jer yng bertungkus lumus buat pnyedian mjlis nie... ehmmm sedey mmg sedey tp aku tabahkn jgk... krana aku btol nk tamat kn zaman remaja... 5 thun aku hidup sendiri,mkn minum,sakit pahit aku lalui sendiri.. aku penat ngn semua nie.. aku nk ada tmpat bermanja yng sah lagi halal.. ehmmm kadang terkenang abah kat kampung.. ksian jgk kat dia.... ehmmmmmmm...ehmmmm tiba2 satu bisikan datang.........................
xmau sedey2 azie!! bgn dan berusaha
btol tue!! aku x leh sdey2.. aku dah hampir ke misi aku.. jd aku mesti kuat!! yahhh azie mesti kuatttttt!!!!

0 komen cini:

Related Posts with Thumbnails