majlis sanding 10.10.09

Monday, June 22, 2009

DEWAN oh DEWan


Tadi pagi kul 8:30 am aku dah bangun semlm tido umah k.long..cite nye cite k.long ajak aku aku tgk Dewan hr ini.. huhhuu so kn lah bgn pagi hari nie pasal masuk kerja kul 11pagi.. saip2 buat air teh o pastu kuar rumah pergi ker dewan.. ohhh rupa2nya dewan tu xada rr jauh sangat… selama ini aku mmbyng kan dewan tue amat lah daif.. maklum lah pekan kan.. tp syukur alhamdulilah,dewan tue cantik dan kemas serta bersih… hhhuuh kedatangan aku,haney ngn k.long disambut mesra ngn cik mila.. baik dia.. ramah dan menolong bnyk aspek untuk majlis aku tue nnti..terima kasih yerr cik mila.. sampai2 jer aku xbuang masa pasal aku kn cepat nk msuk kerja…pe lagi snap2 gambar dlm dewan tue,pasal mak andam aku nk tgk saiz dewan untuk pelamin nnti.... yng bestnya ada 2tingkat dewan tue ….syukurnya… boleh dik bradik aku rehat kat atas tue nnti… ok kat bwh nie ada pic yng aku snap…




nie dewan merlimau




nie depan pintu masuk




pandangan dari tingkat atas






haney yng cibuk






cuba teka sapa nie??






nie plak..k.long tgh bincang pasal meja



akhir sekali....huhu

ok papai

0 komen cini:

Related Posts with Thumbnails