majlis sanding 10.10.09

Wednesday, May 20, 2009

bulan 5 PENUH dugaan... SABAR DAN TERUS BERSABAR...

EHMMM haiii.. salam penuh senyuman dan keiklasan dari aku kpd semua pembaca2 semua... kali ni aku nk cita cikit tentang tekanan yng aku teriama... emmm ntah lah knp agak nye sejak nie.. bnyak pulak dugaan dan kesakitan yang aku hadapi.... kadang2 aku fikir.. knp di saat2 mcm nie aku hadapi semua nie.. "ya allah ya tuhan ku" sakit sungguh rasa nya.... benar kata orng dugaan bertunang nie bnyak halangan dan rintangan yng kn hadapi.. kini aku hadapi dan rasa kan.. tp mungkin tuhan ingin mguji hamba2 nye.. aku terima seadanya dan bersabar serta berdoa adar tuhan kuatkan semangat aku serta ketenagan..... bagi korng yng berhajat nk bertunang tue,aku syorkan supaya jgn lama2 bertunang... kalo x kuat boleh goyah untuk dirikan masjid nie..... kadang2 masalah yng kecik pun boleh dibesarkan.. maklum lah,semakin dekat.. semakin tertekan.. biasa nya tekanan datang dari segi salahpaham,kewangan,keselesaan,kegatalan(biasa LELAKI arrghh...tension),dan macam2 lagi lah... tp ni baru ragam bertunangkan?? hiihhii abis bila dah bersama,dah berkhawin confirmlah lain pulak cite nyee.. hii tapi kalo nk thu kn lah tunggu sampai 09.10.09 nie.. lps sah akad nikah nie... kalo diizinkan tuhan.. AMIN.. korang doakan lah yer... tapi aku yakin tiap apa yng berlaku mseti ada hikmahnya... stidaknya kita tahu sapa pasangan kita sebenarnya.... kan?kan?kan? disaat dugaan datng mcm nie.. hnya doa sebagai penguat semangat..... semoga penantian ini mnjadi impian dan realiti... amin...

0 komen cini:

Related Posts with Thumbnails